Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Byråval

Flera nya kunder till RMPR

Publicerad: 10 april 2015, 10:17

Rossana Mariano.

Foto: Carina Jäderström.

Den mode- och livsstilsinriktade pr-byrån Rossana Mariano PR växer med ett gäng nya kunder. Det rör sig om 15 nya varumärken som väljer att samarbeta med RMPR.


Ämnen i artikeln:

PR-ByråerRMPR

Sedan januari har RMPR knutit till sig modeföretaget Lexington Company, danska ADAX, hälsovarumärket VITAVIVA och modeagenturen Sjöklint Agenturer, där varumärken som Scotch R'Belle, Scotch Shrunk, Aquascutum, Aeronautica Militaire, Lovestories, Scotch & Soda, Maison Scotch, American Vintage och TOMS ingår.

– 2015 blev en riktig rivstart, det känns spännande att få ingå pr-samarbeten med dessa varumärken och aktörer. Vi ser fram emot att generera starka resultat för våra nya tillskott, säger RMPR:s vd pch grundare Rossana Mariano.

Sedan tidigare jobbar RMPR med bland andra Louis Vuitton, Breitling, Gudrun Sjödén och Canada Goose.

Yasmine Winberg

Redaktör Resumé Insikt

yasmine.winberg@resume.se

Ämnen i artikeln:

PR-ByråerRMPR

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.