Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Byråval
Publicerad: 10 april 2015, 10:17
Rossana Mariano.
Foto: Carina Jäderström.
Den mode- och livsstilsinriktade pr-byrån Rossana Mariano PR växer med ett gäng nya kunder. Det rör sig om 15 nya varumärken som väljer att samarbeta med RMPR.
Sedan januari har RMPR knutit till sig modeföretaget Lexington Company, danska ADAX, hälsovarumärket VITAVIVA och modeagenturen Sjöklint Agenturer, där varumärken som Scotch R'Belle, Scotch Shrunk, Aquascutum, Aeronautica Militaire, Lovestories, Scotch & Soda, Maison Scotch, American Vintage och TOMS ingår.
– 2015 blev en riktig rivstart, det känns spännande att få ingå pr-samarbeten med dessa varumärken och aktörer. Vi ser fram emot att generera starka resultat för våra nya tillskott, säger RMPR:s vd pch grundare Rossana Mariano.
Sedan tidigare jobbar RMPR med bland andra Louis Vuitton, Breitling, Gudrun Sjödén och Canada Goose.