Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag30.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Byråval

Fortum till Baluba Branded Content

Publicerad: 22 Maj 2015, 08:45

Fortums tidning.

Fortum Markets fakturabilaga Energihjälpen har fått formen av ett minimagasin. Till sin hjälp anlitar bolaget Baluba Branded Content.


Ämnen i artikeln:

FortumContentbyråerBaluba

Fortum har valt en lite mer redaktionell inriktning på sin kundkommunikation. Därför har de valt att samarbeta med contentbyrån Baluba Branded Content.

Förutom att göra om bilagan Energihjälpen har de också redesignat tidningen Ny Energi som vänder sig till Fortum Markets företagskunder.

– Vårt mål är att alla våra kunder från och med nu kommer att få ett mer relevant, intressant och läsvärt innehåll – oavsett kanal, säger Harriet Stenvall, projektledare för marknadskommunikation på Fortum Markets i en kommentar.

Innehållet kommer också att publiceras i bolagets digitala kanaler.

Arbetsgrupp Baluba:
Fredrik Arvidsson, kreativ chef
Åsa Rydén Antonsson, projektledare
Per Cornell, redaktör
Martin Kindgren, art director
Tina Öfwerberg, produktionsledare

Fredrik Thambert

Ämnen i artikeln:

FortumContentbyråerBaluba

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.