Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

fredag07.05.2021

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Byråval

Fröjd i vildmarken – byrån vinner Friluftsfrämjandets pitch

Publicerad: 9 april 2021, 08:20

Fröjd blir anrika Friluftsfrämjandets nya digitalbyrå.


Ämnen i artikeln:

Fröjd

Friluftsfrämjandet har under våren genomfört en pitch med målet att hitta en ny digitalbyrå. Nu är pitchen klar och valet föll på Fröjd. Fokus för det nya avtalet är att Fröjd ska utveckla Friluftsfrämjandets digitala närvaro med fokus på webbplatsen. De senaste åren har sajten genomgått flera stora tekniska förändringar och nu är det dags att fokusera på användar- och synlighetsaspekterna.

– Genom vårt samarbete vill vi ta nästa steg i vår digitala satsning. Med Fröjd som digitalbyrå har vi hittat en partner som delar vår syn på digital utveckling och som ger oss förutsättningar att utveckla vår webbplats för att skapa mervärde för både våra medlemmar och ledare, säger Adam Bergsveen, kommunikationschef på Friluftsfrämjandet.

Friluftsfrämjandet är Sveriges största friluftsorganisation med anor från 1892. Fröjd å sin sida jobbar sedan tidigare med kunder som Stockholm business region, Weeffect och Carnegie fonder.

– Vi är så glada över att ha fått förtroendet att vidareutveckla Friluftsfrämjandets digitala närvaro. Friluftsfrämjandets verksamhet ligger Fröjd varmt om hjärtat och den digitala ambition som finns inom organisationen är något vi har gemensamt och vill möjliggöra, säger Emmilie Ruthér, affärsutvecklare på Fröjd.

Thomas Nilsson

Reporter

thomas.nilsson@resume.se

Ämnen i artikeln:

Fröjd

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.