Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag24.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Byråval

Fröjd vinner Hörselskadades Riksförbund

Publicerad: 28 Maj 2014, 12:05

Webbyrån Fröjd har fått uppdraget att utveckla alla webbplatser för Hörselskadades Riksförbund, HRF, hrf.se, horsellinjen.se och auris.nu


Ämnen i artikeln:

ByråvalAnna Gullstrand

- Vi valde Fröjd för att vi gillade många av deras tidigare webbprojekt,  de kändes moderna och väl genomförda. Vi upplever att Fröjd ligger i  framkant inom det digitala, är nyfikna och har bra omvärldskoll, säger  Erika Westman, kommunikatör på HRF i en kommentar.

Samarbetet har  redan inletts och först ut är en mobilanpassad design för  Hörsellinjen.se, där privatpersoner kan få svar om olika hörselskador,  hjälpmedel och hörselvård.

- Vi ser fram emot att lyfta HRF:s  identiteter och användarupplevelser till en ny nivå, samtidigt som vi  når upp till de höga krav som förbundet har på tillgänglighet, säger  Anna Gullstrand, VD på Fröjd

Hon uppger att Fröjd under våren även vunnit kunder som Visit Sweden och Sveriges Arkitekter.

HRF har 300 000 medlemmar.

Karl-Johan Byttner

Ämnen i artikeln:

ByråvalAnna Gullstrand

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.