Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag13.07.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Byråval

Fyra byråer med i Ikea-pitchen – så ser uppdraget ut

Publicerad: 31 Januari 2020, 14:08

När Ikea omorganiserar delar de reklamuppdraget i två – en taktisk och en varumärkesbyggande del. Åkestam Holst behåller för tillfället det taktiska uppdraget men vad som sker med ”Där livet händer” är i nuläget oklart.


Ämnen i artikeln:

Åkestam HolstIkea

Ikea tog under 2019 ett centralt beslut om att se över hur man jobbar med sin kommunikation, såväl internt som med externa partners. En viktig del i den nya modellen

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Åkestam HolstIkea

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.