Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Byråval

Gekås Ullared tar in digital byrå

Publicerad: 15 januari 2016, 08:55

Foto: Wikimedia Commons/Pontus Jernström

Mild Media får uppdraget ta fram det klassiska varuhuset Gekås nya webbplats och digitala strategi.


Gekås Ullared, är en av Sveriges populäraste destinationer. Nu ska Skandinaviens största varuhus tillsammans med Mild Media utveckla sin digitala närvaro. uppdraget för Mild Medias går ut på att, genom en ny webbplats och digital strategi, öka servicen mot befintliga kunder samt att stärka känslan av varumärket som en upplevelsedestination.


– Vi är oerhört nöjda och glada över att få arbeta med ett så väletablerat och positivt varumärke som Gekås. Det finns hög potential i detta projekt och vi ska göra vårt yttersta för att leva upp till de högt ställda förväntningarna, säger Pär Olausson, vd för Mild Media i ett pressmeddelande.  

Den digitala byrån Mild Media har kontor i Göteborg, Malmö och Stockholm. Medarbetarna består bland annat av strateger, utvecklare, designers, copywriters och affärsutvecklare.

Andreas Rågsjö Thorell

Webbredaktör

andreas.thorell@resume.se

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.