Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Byråval

God morgon väljer Åkestam Holst som ny reklambyrå

Publicerad: 4 april 2022, 09:58

”God Morgon har inte bara en speciell plats på frukostbordet utan är också ett älskat varumärke som vi ska ta till nya höjder”, säger Lisa Voltaire, kundansvarig projektledare på Åkestam Holst.

Foto: Åkestam Holst Noa

Åkestam Holst ska utveckla God morgons kommunikationskoncept för att öka försäljningen på både kort- och lång sikt. Första resultatet av samarbetet kommer att rulla ut under slutet av året.


Ämnen i artikeln:

Åkestam HolstNoa

När God morgon väljer ny byrå inför att de expanderar utanför Norden, har de letat efter ett kommunikationskoncept som kan hålla ihop varumärkesuttrycket över tid, oavsett i vilken kanal juicen marknadsförs. 

– Det känns oerhört tryggt att ha anlitat Åkestam Holst på den här tillväxtresan, inte minst när strategiskt viktiga produktlanseringar står inför dörren. Förutom att de bevisligen är en av Sveriges bästa reklambyråer med stor erfarenhet inom retail fick vi en väldigt bra känsla för teamet vi ska jobba med, säger Stina Haglund, varumärkesansvarig God morgon.

 

Teamet

Uppdragsgivare God morgon (Eckes granini)

Global sr brand manager God morgon: Stina Haglund

Global brand och marketing director Eckes granini: Marie Lansinger

 

Team Åkestam Holst Noa

Kreatörer: Adam Reuterskiöld & Erik Nordenankar 

Planners: Sindra Liebe  

Produktionsledare: Camilla Ryttare 

Client Lead: Lisa Voltaire 

 

Ämnen i artikeln:

Åkestam HolstNoa

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.