Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag03.08.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Byråval

Göteborg Film Festivals nya byrå

Publicerad: 27 Oktober 2016, 12:58

We Are More får uppdraget att marknadsföra festivalens 40-årsjubileum.


Ämnen i artikeln:

ReklambyråerWe Are More

Göteborg Film Festival har varit ute i pitch och nu bestämt sig för att anlita kommunikationsnätverket We Are More.
– Vi vill få vår mötesplats att växa, både som upplevelse och i antalet besökare. Film berör, berikar och väcker känslor. Genom att mötas har vi möjligheten att dela det med andra, reflektera, samtala med regissörer och andra människor som gillar film, säger Ulrika Grönérus, kommunikationschef på Göteborg Film Festival, i ett pressmeddelande.

Idag har Göteborg Film Festival drygt 30 000 unika besökare som i snitt ser fyra filmer och deltar i flera seminarier, samtal, konserter och möten.
– Att Göteborg Film Festival har en unik produkt och erbjudande är ingen tvekan, inte heller att intresset för film är enormt. Utmaningen ligger i att få fler att besöka festivalen och göra den till en mer tillgänglig upplevelse. Men med tanke på att vi människor söker efter unika upplevelser så är potentialen enorm. För oss är det en ära att få arbeta med Göteborg Film Festival, säger Therése Weibull kundansvarig på We Are More.

Fredrik Thambert

Ämnen i artikeln:

ReklambyråerWe Are More

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.