Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag20.02.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Byråval

Grow växer inom Electrolux

Publicerad: 25 September 2014, 12:20

Elsa Victorin

Varumärkesbyrån Grow har vunnit Electrolux Home, som är ett eget varumärke inom koncernen. Grow har ett globalt uppdrag för Electrolux som varumärke sedan många år.


Ämnen i artikeln:

GrowByråvalElectrolux Home

- Grow är en insiktsfull, engagerad och inte minst kreativ varumärkesutvecklingspartner. Tillsammans gör vi en spännande, helt nödvändig resa som öppnar möjligheter för oss att i ännu högre grad bli den matlagningsintresserade kundens förstahandsval, säger Lena Söder, vice vd/marketing manager på Electrolux Home i en kommentar.

Electrolux Home erbjuder kompletta köks- och förvaringsredningar, vitvaror och ett brett sortiment av hushållsprodukter.

Företaget startade 1995 och har idag 55 butiker i landet.

Electrolux Home menar att man länge har prioriterat köksexpertis, men att det nu är hög tid att plocka matlagningsinspiratören – och det är alltså här som Grow kommer in i bilden.

- Vi lyfter fram passion och matlagning där branschen i övrigt mest pratar design och funktion, säger Elsa Victorin, kundansvarig Partner på Grow i en kommentar.

Electrolux Home är ett helägt dotterbolag inom Electrolux-koncernen.
Grow har cirka 60 medarbetare och grundades 2004.

Arbetsgrupp Grow:
Kundansvarig: Elsa Victorin
Strategi: Rune Korstadhagen
CD/Copywriter: Helena Helsing Mork
Art Director: Johan Arensberg

Karl-Johan Byttner

Ämnen i artikeln:

GrowByråvalElectrolux Home

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.