Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag28.02.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Byråval

Hemnet ska bygga varumärke med Prime

Publicerad: 8 Oktober 2014, 09:33

Sofia Myrevik.

Foto: Prime.

Bostadsjätten Hemnet drar igång ett samarbete med Prime. Fokus ligger på varumärkebyggande och taktisk pr.


Ämnen i artikeln:

Sofia MyrevikPrimeHemnet

Prime tampades med fyra andra byåer.
– Vi imponerades av Primes helhetssyn på kommunikation. De har ett tydligt strategiskt och kreativt tänk och är även duktiga på klassiskt pr-hantverk, Jenny Jeppsson, kommunikationschef på Hemnet i en kommentar.

Hemnet startade 1998 och har idag 2,5 miljoner unika besökare per vecka.

– Hemnet har ju i stort sett skapat en egen bransch och har etablerat sig som det riktiga hemmet för bostäder på nätet. Det ska bli roligt att vara med och utveckla bolaget, säger Sofia Myrevik, byråchef på Prime i en kommentar.

Hemnet ägs av Fastighetsmäklarförbundet FMF, Mäklarsamfundet,
Fastighetsbyrån och Svensk Fastighetsförmedling.

Karl-Johan Byttner

Ämnen i artikeln:

Sofia MyrevikPrimeHemnet

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.