Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Byråval
Publicerad: 28 mars 2014, 14:31
Martin Ragnevad.
Foto: Daytona.
Den nordiska försäkringsjätten If väljer Daytona för att utveckla det digitala kundmötet. Daytona fick först testköra ett mindre uppdrag innan man har gått vidare.
Ämnen i artikeln:
Daytona– Nästan hela affären i försäkringsbranschen har flyttat över till nätet. Det gör att If är en perfekt uppdragsgivare för oss som tjänsteutvecklare. Här har vi möjlighet att ge If ett digitalt försprång, säger Martin Ragnevad, vd på Daytona i en kommentar.
Bakgrunden är att If gav Daytona ett mindre provuppdrag för att känna av kemin.
Bitarna föll på plats och nu väljer man alltså att vidareutveckla samarbetet med Daytona.
– Provuppdraget gav oss en riktig rivstart tillsammans, säger Martin Ragnevad i en kommentar.
Daytona utvecklar tjänster åt bolag som Coop, TV4, Fritidsresor, Marginalen, Bank och Preem.
Karl-Johan Byttner
Ämnen i artikeln:
Daytona