Byråval
Jätteuppdrag till Jung – vinner P&G:s nordiska varumärkesportfölj
Publicerad: 1 juni 2020, 12:25
Jung har sedan tidigare haft det kreativa ansvaret för P&G-ägda Head & Shoulders i Norden. Enligt Resumés källor utökas det uppdraget till att nu inkludera samtliga P&G:s varumärken i Norden.
Som världens största annonsör är Procter & Gamble en av branschens mest spännande aktörer. P&G, som äger varumärken som Yes, Ariel, Oral-B, Gillette och Pampers, har ofta globala byråpartners men
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.