Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag04.07.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Byråval

Jätteuppdrag till Jung – vinner P&G:s nordiska varumärkesportfölj

Publicerad: 1 Juni 2020, 12:25

Jung har sedan tidigare haft det kreativa ansvaret för P&G-ägda Head & Shoulders i Norden. Enligt Resumés källor utökas det uppdraget till att nu inkludera samtliga P&G:s varumärken i Norden.


Ämnen i artikeln:

MSL GroupProcter & GambleJung

Som världens största annonsör är Procter & Gamble en av branschens mest spännande aktörer. P&G, som äger varumärken som Yes, Ariel, Oral-B, Gillette och Pampers, har ofta globala byråpartners men

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.