Byråval
JM väljer ANR BBDO som ny reklambyrå
Publicerad: 31 mars 2017, 12:17
Bostadsutvecklaren JM byter efter 16 år med Holy Diver reklambyrå till ANR BBDO.
Under vintern har JM gått igenom en stor upphandlingsprocess där ANR BBDO till slut gick vinnande och blir bostadsbolagets nya strategiska reklamnyrå.
– Vi har gjort en noggrann genomlysning av ett flertal intressanta byråer. Samtidigt som det ska bli väldigt roligt att sätta igång och arbeta med ANR BBDO vill jag passa på att rikta ett varmt tack för ett mycket gott samarbete under så många år tillsammans med Holy Diver, säger Johan Höök, marknadschef på JM.
Enligt JM var det ANR BBDOs breda, nordiska erbjudande, helhetstänk kring rkelam och kommunikation tillsammans med en digital kompetens som fällde avgörandet.
– JM är ett fantastiskt företag med en spännande historia och framtid. Vi är extremt stolta över att vinna detta uppdrag, säger Pontus Karlsson, VD på ANR BBDO