Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Byråval

JM väljer ANR BBDO som ny reklambyrå

Publicerad: 31 mars 2017, 12:17

Bostadsutvecklaren JM byter efter 16 år med Holy Diver reklambyrå till ANR BBDO.


Ämnen i artikeln:

anr+1Reklambyråer

Under vintern har JM gått igenom en stor upphandlingsprocess där ANR BBDO till slut gick vinnande och blir bostadsbolagets nya strategiska reklamnyrå.

– Vi har gjort en noggrann genomlysning av ett flertal intressanta byråer. Samtidigt som det ska bli väldigt roligt att sätta igång och arbeta med ANR BBDO vill jag passa på att rikta ett varmt tack för ett mycket gott samarbete under så många år tillsammans med Holy Diver, säger Johan Höök, marknadschef på JM.

Enligt JM var det ANR BBDOs breda, nordiska erbjudande, helhetstänk kring rkelam och kommunikation tillsammans med en digital kompetens som fällde avgörandet.

– JM är ett fantastiskt företag med en spännande historia och framtid. Vi är extremt stolta över att vinna detta uppdrag, säger Pontus Karlsson, VD på ANR BBDO

Thomas Nilsson

Reporter

thomas.nilsson@resume.se

Ämnen i artikeln:

anr+1Reklambyråer

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.