Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Söndag17.01.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Byråval

Jusek väljer Madder

Publicerad: 31 Augusti 2016, 07:00

Foto: Jusek/Kampanjbild

Normkritiska Madder "känner Juseks målgrupp" och har därför fått i uppdrag att sköta fackförbundets kommunikation. Här är den första reklamfilmen.


Ämnen i artikeln:

Maria StarckJusekMadder

Samarbetet inleds med lanseringen av en grafisk, färgglad film i tre delar som ska förtydliga hur Jusek kan underlätta för nyutexaminerade studenters första kliv ut på arbetsmarknaden. Syftet är att hålla kvar medlemmarna även efter studenttiden.
– Vi hittade en byrå som kan vår studentmålgrupp och som kan hjälpa oss att tydliggöra att det lönar sig att stanna kvar som medlem hos oss, säger Elsa Saboonchi, marknad och kommunikationschef på Jusek.

Maria Starck, strateg och partner på Madder, "älskar" Juseks nya hashtag #jobblycka.
– Det finns mycket i Juseks medlemskap som möjliggör för deras medlemmar att hitta den balans i livet som vi tycker är så himla viktig.

Mårten Färlin

Ämnen i artikeln:

Maria StarckJusekMadder

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.