Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Byråval
Publicerad: 31 Augusti 2016, 07:00
Foto: Jusek/Kampanjbild
Normkritiska Madder "känner Juseks målgrupp" och har därför fått i uppdrag att sköta fackförbundets kommunikation. Här är den första reklamfilmen.
Samarbetet inleds med lanseringen av en grafisk, färgglad film i tre delar som ska förtydliga hur Jusek kan underlätta för nyutexaminerade studenters första kliv ut på arbetsmarknaden. Syftet är att hålla kvar medlemmarna även efter studenttiden.
– Vi hittade en byrå som kan vår studentmålgrupp och som kan hjälpa oss att tydliggöra att det lönar sig att stanna kvar som medlem hos oss, säger Elsa Saboonchi, marknad och kommunikationschef på Jusek.
Maria Starck, strateg och partner på Madder, "älskar" Juseks nya hashtag #jobblycka.
– Det finns mycket i Juseks medlemskap som möjliggör för deras medlemmar att hitta den balans i livet som vi tycker är så himla viktig.
Mårten Färlin