Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag22.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Byråval

Klädkund till Social Minds

Publicerad: 15 September 2015, 11:38

Social Minds plåtar nya plagg.

Klädmärket Snoot vill öka sin försäljning genom att använda sociala medier. Därför anlitar de Social Minds.


Ämnen i artikeln:

ModePR-ByråerDigitala byråerMy SöderholmSocial Minds

Snoot är startat av Peter Blom som också var med och grundade Peak Performance. Idén är att tillverka stryktåliga plagg som samtidigt har en hög modegrad. Nu vill de öka sin digitala aktivitet och synlighet i sociala medier.

– Det ska bli väldigt roligt att göra en satsning i de digitala- och sociala kanalerna, där kan vi rikta oss mer direkt mot våra kunder runt om i landet och stötta våra 100:a talet återförsäljare i deras arbete, säger han i en kommentar.

För att lyckas anlitar de Social Minds, och arbetet kommer att ledas av vd My Söderholm.
– Det är ett väldigt spännande uppdrag eftersom det handlar om att öka försäljningen, här blir ju de sociala kanalerna mer och mer kraftfulla, säger hon i en kommentar.

Fredrik Thambert

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.