lördag1 april

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Byråval

Klirr ska lyfta fram produkter i charken

Publicerad: 18 november 2014, 09:26

Anders Hasselstrand, kundansvarig på Klirr.

Atria Scandinavia med varumärkerna Lithells, Lönneberga och Pastejköket ger Klirr Stockholm huvudansvaret för marknadskommunikationen.

Ämnen i artikeln:

Klirr

SS

Susanna Sköld


Efter upphandlingen får Klirr uppdraget att stärka marknadskommunikationen för Atria Scandinavias svenska retailverksamhet.

– KlirrStockholm är en utmärkt partner till oss, eftersom vi vill utveckla och stärka vår position och kommuniktion i sanningens ögonblick, säger Lena Hjorth, marknadsdirektör Atria Scandinavia, i ett pressmeddelande.

– Vi är naturligtvis väldigt stolta och känner ansvaret i uppdraget, säger Anders Hasselstrand, kundansvarig på byrån. Atria är inne i en väldigt spännande fas och i mycket av den framtida utvecklingen och det potentiella särskiljandet kommer kommunikationen att spela en viktig roll. Att få vara med och påverka den utvecklingen är utmanande och väldigt, väldigt spännande.

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev