Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Byråval

Klirr ska lyfta fram produkter i charken

Publicerad: 18 november 2014, 09:26

Anders Hasselstrand, kundansvarig på Klirr.

Atria Scandinavia med varumärkerna Lithells, Lönneberga och Pastejköket ger Klirr Stockholm huvudansvaret för marknadskommunikationen.


Ämnen i artikeln:

Klirr

Efter upphandlingen får Klirr uppdraget att stärka marknadskommunikationen för Atria Scandinavias svenska retailverksamhet.

– KlirrStockholm är en utmärkt partner till oss, eftersom vi vill utveckla och stärka vår position och kommuniktion i sanningens ögonblick, säger Lena Hjorth, marknadsdirektör Atria Scandinavia, i ett pressmeddelande.

– Vi är naturligtvis väldigt stolta och känner ansvaret i uppdraget, säger Anders Hasselstrand, kundansvarig på byrån. Atria är inne i en väldigt spännande fas och i mycket av den framtida utvecklingen och det potentiella särskiljandet kommer kommunikationen att spela en viktig roll. Att få vara med och påverka den utvecklingen är utmanande och väldigt, väldigt spännande.

Susanna Sköld

Ämnen i artikeln:

Klirr

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.