Byråval
Klirr ska lyfta fram produkter i charken
Publicerad: 18 november 2014, 09:26
Anders Hasselstrand, kundansvarig på Klirr.
Atria Scandinavia med varumärkerna Lithells, Lönneberga och Pastejköket ger Klirr Stockholm huvudansvaret för marknadskommunikationen.
Ämnen i artikeln:
KlirrSS
Susanna Sköld
Efter upphandlingen får Klirr uppdraget att stärka marknadskommunikationen för Atria Scandinavias svenska retailverksamhet.
– KlirrStockholm är en utmärkt partner till oss, eftersom vi vill utveckla och stärka vår position och kommuniktion i sanningens ögonblick, säger Lena Hjorth, marknadsdirektör Atria Scandinavia, i ett pressmeddelande.
– Vi är naturligtvis väldigt stolta och känner ansvaret i uppdraget, säger Anders Hasselstrand, kundansvarig på byrån. Atria är inne i en väldigt spännande fas och i mycket av den framtida utvecklingen och det potentiella särskiljandet kommer kommunikationen att spela en viktig roll. Att få vara med och påverka den utvecklingen är utmanande och väldigt, väldigt spännande.