Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Byråval

KTH letar ny byrå

Publicerad: 11 januari 2018, 12:40

KTH i Stockholm.

Foto: Wikimedia Commons

KTH bjuder in till upphandling av kommunikationstjänster. Avtalet sträcker sig över fyra år och är värt uppskattningsvis 35 miljoner kronor.


Ämnen i artikeln:

ReklambyråerKTH

Kungliga Tekniska Högskolan i Stockholm går ut i en offentlig upphandling av kommunikationstjänster. De söker efter byråer som besitter en bredd och kan positionera varumärket såväl nationellt som internationellt, bland annat genom innehållsdriven redaktionell kommunikation.

– Vår kommunikation ska spegla vår identitet genom att vara dynamisk, nyskapande och kreativ, men samtidigt uthållig och långsiktig för fortsatt framgång. Med sikte på 2027, då KTH fyller 200 år, är kommunikationsuppdraget av största vikt och därför söker vi en samarbetspartner för kommunikationstjänster som kan matcha oss i denna utmaning, säger Åsa Ankarcrona, kommunikationschef på KTH, i en kommentar.

KTH söker efter en avtalspartner, men själva upphandlingen är uppdelad i två kategorier: kreativ kommunikation och informationsproduktion. Det gör det möjligt även för två leverantörer att leverera ett gemensamt anbud.

Fredrik Thambert

Ämnen i artikeln:

ReklambyråerKTH

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.

Se fler branschtitlar från Bonnier News