Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Byråval

Kurrpa Hosk är Telias nya globala varumärkesbyrå

Publicerad: 25 augusti 2021, 12:23

Foto: Jan Lanfeldt

”Telekom är commodity i dag och då spelar varumärke självklart en större roll”, säger Kurppa Hosks vd Måns Jacobsson Hosk.


Ämnen i artikeln:

Kurppa HoskTelia

Uppdraget att ta fram Tele2:s identitet var ett av byråns första och följde bolaget under nära tio års tid. I våras tog Kurppa Hosk hem det globala uppdraget som Telias

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Kurppa HoskTelia

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.

Se fler branschtitlar från Bonnier News