Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag06.08.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Byråval

Le Bureaus filmiska kund

Publicerad: 25 Oktober 2016, 12:29

Foto: Pressbild

Stockholms internationella filmsfestival väljer Le Bureau som ny huvudbyrå.


Ämnen i artikeln:

ReklambyråerLe Bureau

Uppdraget till Le Bureau handlar om att ta ett större grepp om festivalens marknadskommunikation och nå en ännu bredare publik i Stockholm. Arbetet har redan påbörjats och det första synliga resultatet blir affischering till höstens festival.
– Vi är glada över att samarbeta med Le Bureau kring festivalens långsiktiga varumärkesbyggnad, säger Calle Strand, Marknadschef på Stockholms filmfestival, i en kommentar.

Stockholms internationella filmfestival äger rum i november.
– För oss är det en väldigt kul och inspirerande kund. Som byrå har vi ju alltid haft en strävan att jobba med uppdrag där vi kan göra skillnad för människan och samhället, och där är filmens värld enormt spännande. Viktiga samhällsfrågor lyfts ofta tidigt där, och att Stockholms Filmfestival försöker lyfta viktiga ämnen lite extra genom sina årliga teman gör att det känns som vi har väldigt bra förutsättningar att kunna göra bra grejer ihop, smenar Anna Kask, art director på Le Bureau.

Fredrik Thambert

Ämnen i artikeln:

ReklambyråerLe Bureau

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.