Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Byråval

Lidl på shoppingjakt – letar ny reklambyrå

Publicerad: 20 maj 2021, 12:34

Lidl växer snabbast av alla inom dagligvaruhandeln. Nu befinner de sig i en pitch för ny reklambyrå, ett uppdrag som de senaste åren legat hos Volt.

Ämnen i artikeln:

LidlVolt

Thomas Nilsson

thomas.nilsson@resume.se


Enligt uppgift till Resumé befinner sig Lidl, med en mediebudget på cirka 275 miljoner kronor, just nu i reklambyråpitch. Det innebär att det fyra år långa samarbetet med Volt hänger

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev