Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Byråval

Lidl på väg till Garbergs

Publicerad: 17 juni 2021, 11:07

Bella Goldman, chef för varumärke, CSR och kommunikation på Lidl och Garbergs vd Mehrnaz Bejne.

Enligt Resumés uppgifter har Lidl valt Garbergs som ny reklambyrå efter Volt.


Ämnen i artikeln:

GarbergsLidl

För några veckor sedan rapporterade Resumé om att Lidl gått ut i pitch efter fyra års samarbete med Volt. Dagligvarukedjan har haft en offensiv strategi under pandemin där de ökat

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

GarbergsLidl

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.