Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Byråval

Lista: Så har partierna resonerat i valet av byrå för valkampanjerna

Lista: Så har partierna resonerat i valet av byrå för valkampanjerna

Liberalerna går back to basic och gör mindre digitalt i sin valkampanj, Vänsterpartiet går all in på influencers från miljonprogrammen och Sverigedemokraterna gör allt inhouse. Miljöpartiet satsar på poddar och många partier gör Instagram stories, så ser trenderna ut inför valkampanjerna.

Publicerad: 5 juli 2022, 12:55

Ämnen i artikeln:

13ModeraternaCenterpartietM&C SaatchiMiljöpartietReform ActSverigedemokraternaVänsterpartietLiberalernaSocialdemokraternaKristdemokraternaToppnyheter

Foto: Illustratör: Jonas Frank

 

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.