Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Byråval
Publicerad: 18 september 2017, 12:25
Westander blir ny pr-partner för kafferosteriet Löfbergs.
Foto: Pressbild Löfbergs
Rosteriet Löfbergs inleder samarbete med pr-byrån Westander.
Ämnen i artikeln:
Löfbergs LilaSamarbetet innefattar Löfbergs hållbarhetsredovisning och kommunikation kring hållbarhetsfrågor.
– Löfbergs är ett av Sveriges mest hållbara företag och det ska också genomsyra kommunikationen. Westander är helt rätt samarbetspartner för att åstadkomma det, säger Anders Thorén, tf kommunikationsdirektör på Löfbergs.
I Westanders arbetsgrupp för Löfbergs ingår pr-konsulterna Johan Lindahl, Hanna Berheim Brudin och Andreas Rolfer Wrangö.
– Det ska bli särskilt roligt att samarbeta med ett företag där de anställda är så genuint engagerade i hållbarhetsfrågorna. Vi vill bidra till att fler människor förknippar Löfbergs med hållbarhet, säger Johan Lindahl.
Löfbergs har 350 medarbetare i sex länder och är därmed ett av nordens störska kafferosterier.
Ämnen i artikeln:
Löfbergs Lila