Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag28.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Byråval

Lowe Brindfors gör ny kampanj för Viasat

Publicerad: 16 April 2014, 09:45

Vardagslivet är inte alltid lika storlaget som på film, enligt Viasat.

Reklambyrån Lowe Brindfors gör för första gången en kampanj för Viasat. – Vi är mycket nöjda, säger Sandra Kinge, marknadschef på Viasat.


Ämnen i artikeln:

ReklambyråerLowe BrindforsViasat

Lowe Lindfors har utvecklat det nya kommunikationskonceptet "Bättre på Viasat". Det är Viasats första större kommunikationsinsats sedan M&C Saatchi marknadsfört kanalen under Vinter-OS.

Trots det nya valet av byrå kommer Viasat fortsätta sitt samarbete med M&C Saatchi, enligt Sandra Kinge.

– Men Lowe Brindfors har gjort ett strålande arbete med att jobba fram den här kampanjen under relativt kort tid. Vi kommer att titta på fler samarbeten framöver, säger hon.

Den nya kampanjen spelar på att vardagslivet kanske inte alltid är lika storslaget som på tv och film. Den kommer att synas i tv, på radio och i digitala kanaler och pågå fram till 15 maj.

Yasmine Winberg

Redaktör Resumé Insikt

yasmine.winberg@resume.se

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.