Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag23.11.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Byråval

Mash vinner Klarsynt

Publicerad: 4 September 2017, 07:11

Analys- och mediebyrån Mash tar hem optikerkedjan Klarsynt som ny kund.


Ämnen i artikeln:

ReklambyråerByråvalMediebyråer

Samarbetet mellan KlarSynt och Mash omfattar varumärke, positionering, strategi, marknad och media.

– Det unga varumärket Klarsynt vill se över och förtydliga sitt erbjudande från Sveriges främsta optiker. Vi går nu in i ett omfattande strategi- och varumärkesarbete för att både tydliggöra och kommunicera varumärkets värde till den stora målgruppen glasögon- och linsbärare, säger Fredrik Talén, vd på Mash, i en kommentar.

KlarSynt är Sveriges största rikstäckande butiksägda optikerkedja med cirka 120 butiker. Nyligen valde de även Holy Diver som ny reklambyrå.

Fredrik Thambert

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.