Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag02.06.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Byråval

MFF inleder samarbete med OTW

Publicerad: 25 Mars 2020, 08:44

Anna Nordström-Carlsson Malmö FF och Joachim Lindgren OTW

I syfte att stärka den digitala kommunikationen inleder storklubben Malmö FF ett samarbete med contentbyrån OTW. Det blir byråns Malmöavdelning som kommer att ha den mesta kontakten i form av rådgivning och strategi.


Ämnen i artikeln:

ContentbyråerOTWContentMalmö FF

OTW kommer att fungera som rådgivare för alla Malmö FF:s digitala kanaler, plattformar och innehåll.

– Vi är glada över att få inleda samarbetet och att få löpande rådgivning och stöttning från OTW kommer att vara väldigt värdefullt för MFF när vi nu accelererar vår digitala kommunikation, säger Anna Nordström-Carlsson, marknads- och kommunikationschef på MFF i ett pressmeddelande. 

 – Vi på OTW är förstås väldigt stolta över att få ett nära samarbete med ett av Sveriges starkaste varumärken och ser fram emot att få bidra till MFF:s resa mot nya framgångar, kommenterar Joachim Lindgren, affärsutvecklare och Account Director på OTW. 

OTW finns i Stockholm, Göteborg, Malmö, Århus och Köpenhamn och etablerade sig i Malmö 2017. Byrån har bland andra IKEA, Serneke, Festool, Malmö Universitet och Aller Media på kundlistan. 

Andreas Rågsjö Thorell

Webbredaktör

andreas.thorell@resume.se

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.