Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Byråval

Mynewsdesk gör kampanj med Svensk Fastighetsförmedling

Publicerad: 26 augusti 2015, 09:46

Mynewsdesk har producerat kampanjfilmer för Svensk Fastighetsförmedling.

Foto: Skärmdump Youtube

Mynewsdesks har producerat ett antal kampanjvideor för att marknadsföra att Svensk Fastighetsförmedling just nu skänker pengar och uppmärksammar Barncancerfonden.


Ämnen i artikeln:

Svensk FastighetsförmedlingMynewsdesk

I kampanjfilmerna är barnen i fokus. Barnen har bjudits in till lägenhetsvisningar, fått rita sitt drömhus och även agera mäklare. Filmerna publiceras under den närmaste månaden. Målet är att samla in minst fyra miljoner kronor till Barncancerfonden under 2015 och 2016 och väcka fokus kring cancersjukdomar som drabbar barn.

– Efter bara ett dygn har vi fått över 10 000 views och ett stort antal delningar på Facebook vilket vi är otroligt nöjda med. Vi hoppas att det tar ännu mer fart desto mer kampanjen löper, säger Mynewsdesks content-ansvarige Christian Mannheimer till Resumé.

Svensk Fastighetsförmedling har nu två insamlingar igång. En insamling där de skänker 100 kronor för varje genomförd bostadsvärdering och en insamling där de skänker fem kronor för varje gäst som besöker deras visningar.

Se kampanjfilmen av Mynewsdesk för Svensk Fastighetsförmedling här nedan.

Julia Lundin

Redaktör Resumé Insikt

julia.lundin@resume.se

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.