Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag29.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Byråval

Nansen cyklar vidare

Publicerad: 2 Maj 2014, 12:08

Den digitala byrån Nansen har fått cykeldelstillverkaren SRAM som ny kund.


Ämnen i artikeln:

Digitala byråerNansen

För den nya kunden ska Nansen också ta fram en ny digital identitet, e-handel och kommunikation mot slutkund och business to business-kunder.  

Samarbetet börjar direkt och byrån ska skapa självstödjande webbplatser för diverse olika cykeldelsvarumärken under SRAM.

– Det här blir en av de större kunderna. Vi har växt mycket under den senaste tiden, och i dag börjar Mattias Strandberg som ska stärka upp vårt digitala marknadsföringsteam. Men det kan bli aktuellt att anställa fler framöver, säger Martin Edenström, marknadschef på Nansen.

Förutom den nya cykelkunden har Nansen också sitt eget cykelteam, Nansen Team XC.

Yasmine Winberg

Redaktör Resumé Insikt

yasmine.winberg@resume.se

Ämnen i artikeln:

Digitala byråerNansen

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.