Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag17.02.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Byråval

NCC väljer Starcom

Publicerad: 5 Mars 2015, 10:11

Jonas Dahlquist, vd på Starcom.

Foto: Andreas Elgstrand.

Bygg- och fastighetsbolaget NCC har valt Starcom som ny mediebyrå på åtta marknader. Uppdraget består i att vara strategiska- och taktiska rådgivare.


Ämnen i artikeln:

StarcomNCCMediebyråer

Den svenska marknaden är först ut i det nya samarbetet mellan Starcom och NCC.
– I Starcom har vi funnit en framgångsrik partner som är en god strateg och en kompetent rådgivare i mixen av köpta, egna och förtjänade kanaler. Vi har också imponerats över Starcoms digitala kompetens. Vi ser verkligen fram mot att börja samarbeta, säger Fredrik Sköld, varumärkeschef på NCC i ett pressmeddelande.

Uppdraget inom ramavtalet handlar om att hjälp NCC navigera i det medielandskap som snabbt förändras.
– Vi har fått en mycket spännande uppdragsgivare, som har höga förväntningar på att vi skall vara en proaktiv partner som levererar kreativa lösningar, kommenterar Jonas Dahlquist, vd på Starcom.

Fredrik Thambert

Ämnen i artikeln:

StarcomNCCMediebyråer

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.