Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag22.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Byråval

Netonnet inleder samarbete med F&B Daily

Publicerad: 24 September 2020, 11:20

Carola Tiberg, marknadschef på Netonnet.

Parterna håller redan på att ta fram en ny kommunikationsplattform.


Ämnen i artikeln:

NetOnNetF&B DailyForsman & Bodenfors

Hemelektronikkedjan Netonnet inleder ett kreativt och strategiskt partnerskap med F&B Daily. F&B Daily är Forsman & Bodenfors content, produktion och mediebyrå och startades upp tidigare i år.

– NetOnNet har ambitiösa målsättningar där kommunikationen kommer vara en viktig framgångsfaktor. Vi vill att fler tänker på oss som sin naturliga teknikkompis. I F&B Daily har vi funnit en partner som är starka på både strategi, innovation och kreation, och som tillsammans med hela Forsman & Bodenfors kan driva både taktisk försäljning och varumärkesförflyttning, säger Carola Tiberg, marknadschef på NetOnNet.

LÄS MER: Forsman & Bodenfors bygger om: Lanserar contentbyrå

Även andra delar av Forsman & Bodenfors-gruppen kommer vara involverade i arbetet. I dagsläget jobbar byrån på att uppdatera Netonnets kommunikationsplattform.

– Vi är förstås jätteglada över förtroendet att få vara med på NetOnNets resa framåt. De är på många sätt en drömkund med både ett spännande erbjudande och stora ambitioner. Vi har en vision om kreativitet i världsklass, som vi vill använda för att stärka relationerna i alla kontaktytor, från stora kampanjer i både bred räckvidssmedia och sociala medier till mindre, riktade epost-utskick, säger Rasmus Bjurström, managing director för F&B Daily.

Thomas Nilsson

Reporter

thomas.nilsson@resume.se

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.