Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Byråval
Publicerad: 6 april 2021, 12:23
Beatrice Silow, kommunikations- och kulturchef på Nexer Group.
Efter en omstrukturering där Sigma IT har blivit Nexer Group väljer bolaget att inleda ett samarbete med contentbyrån Borg Owilli för att ta nästa steg inom account based marketing och digital marknadsföring.
Ämnen i artikeln:
Borg & OwilliNexer Group, tidigare Sigma IT, befinner sig mitt i ett förändringsarbete. Som en del av deras kommunikation anlitar techbolaget contentbyrån Borg Owilli för att arbeta med account based marketing mot deras viktigaste kunder.
– Vi är i ett väldigt spännande skede som bolag just nu och är förväntansfulla att få påbörja ett samarbete med Borg Owilli, säger Beatrice Silow, kommunikations- och kulturchef på Nexer Group i en kommentar.
En anledning till att Nexer väljer att jobba med Borg Owilli är deras erfarenhet inom account based marketing – digital marknadsföringsstrategi som riktar annonser mot specifikt utvalda målföretag med skräddarsydda budskap.
– Vi är givetvis oerhört glada över att Nexer väljer att jobba med oss. Att lägga upp en strategi för kommunikation mot ett urval av deras viktigaste kunder är ett värdefullt arbetssätt i det förändringsskede som Nexer befinner sig i just nu, säger Erik Annerberg, head of ABM på Borg Owilli.
Ämnen i artikeln:
Borg & Owilli