Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag24.02.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Byråval

Nine Yards producerar Guldäggsgalan

Publicerad: 10 Mars 2016, 12:33

Snart dags för gala.

Foto: Pressbild


Ämnen i artikeln:

GuldäggsgalanNine YardsKOMM

Den 20 april delas de eftertraktade guldäggen ut på Sveriges största kommunikationsgala. Juryarbetet är klart och förberedelserna av själva galan är i full gång.

Det här året meddelar KOMM att brand experience-byrån Nine Yards ska sköta produktionen.

– Det är både roligt och spännande att samarbeta med en byrå som inte tidigare producerat galan. Vi har kommit en bra bit in i planeringen och allt talar för en gala i Guldäggsklass, skriver Maja Siösteen, projektledare på Guldägget i ett presseddelande.

Nine Yards ser också fram emot galan.

– Guldägget är ett prestigefyllt pris att vinna oavsett kategori. Vår uppgift är att på ett seriöst och underhållande sätt ge alla vinnare och övriga gäster en kväll att minnas. Det är med en blandning av både stolthet och ödmjukhet vi går in i detta fantastiskt roliga projekt, skriver Lotta Annvik-Karlsson projektledare på Nine Yards.

Sanna Wolf-Watz

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.