Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag22.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Byråval

NJIE Foods väljer Holy Diver

Publicerad: 19 Januari 2018, 11:58

Johanna F Krook, Brand Marketing Manager, NJIE, Gustav Delin, Senior Creative, Holy Diver, Anne Kolbrand, Innovation Manager, NJIE, Charlotte Rosén, Marknadsdirektör NJIE, Assan Njie, VD & grundare, NJIE, Andreas Grimelund, VD & Strateg, Holy Diver.

Efter att under hösten ha genomgått en pitch väljer NJIE Foods kommunikationsbyrån Holy Diver.


Ämnen i artikeln:

Holy DiverByråval

NJIE Foods grundades av den tidigare MMA-fightern Assan Njie och hanterar bland annat varumärken som Aloe Vera-drycken, Freeno och ProPud. Bolaget omsätter idag cirka 400 miljoner kronor.

Nu väljer man Holy Diver som byrå för utveckling av bland en nu kommunikationsplattform samt kampanjer.

– NJIE har gjort en fantastisk resa hittills, säger Charlotte Rosén, marknadsdirektör på NJIE Foods. Sortimentet har växt enormt på relativt kort tid och nu är det hög tid att ta ett tydligare grepp om varumärket. Nu ska vi accelerera, och samtidigt lyfta varumärket och kommunikationen.

De nya kampanjerna kommer att börja synas under våren.

– Holy Diver kändes direkt som en spännande samarbetspartner som utmanade oss med nytänkande idéer kring hur vi ska skapa en differentierande position för både varumärket NJIE och våra produktkoncept. Kombinationen av genomtänkta och kreativa lösningar samt en härlig attityd i arbetsgruppen gjorde att valet till slut hamnade på Holy Diver, fortsätter Rosén.

Thomas Nilsson

Reporter

thomas.nilsson@resume.se

Ämnen i artikeln:

Holy DiverByråval

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.