Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Byråval

Noliamässan inleder samarbete med Halleluja

Publicerad: 29 juni 2018, 10:51

Johanna Blylod, Anders Granberg, Peter Kattilasaari, Anna Wikman, Mattias Önell och Nadja Lindgren.

Stora Nolia-mässan inleder ett strategiskt byråsamarbete med Halleluja.


Ämnen i artikeln:

Byråval

Stora Nolia-mässan anordnas vartannat år i Piteå och vartannat år i Umeå. I år anordnas den i Piteå mellan den 4-12 augusti. Besökarna på handelsmässan handlar årligen för omkring 400 miljoner kronor under mässans nio dagar.

Nu inleder mässan ett samarbete med affärs- och varumärkesutvecklingsbyrån Halleluja. Samarbetet är långsiktigt och byråns uppdrag är att utveckla besöks- och varumärkesupplevelsen för mässan.

– För många är ett besök på Stora Nolia en tradition som går långt tillbaka i tiden. Vårt uppdrag handlar om att säkerställa att det också blir en tradition för framtiden, för nya och kommande generationer, säger Mattias Önell, affärsutvecklare på Halleluja.

– Vi behöver utveckla i samma riktning som våra besökare och leverera en upplevelse som passar dem. Halleluja är en strategisk partner som förstår våra utmaningar och långsiktigt utmanar oss att förflytta varumärket, säger Peter Kattilassari, projektledare på Stora Nolia.

Thomas Nilsson

Reporter

thomas.nilsson@resume.se

Ämnen i artikeln:

Byråval

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.