Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Byråval

Nudient väljer Ibeyostudio

Publicerad: 8 juli 2021, 13:46

Nudient, som 2020 omsatte 40 miljoner kronor, väljer Ibeyostudio som strategisk pr-partner för Norden.


Ämnen i artikeln:

IbeyostudioIbeyo Studio

Ibeyostudio jobbar sedan tidigare med märken som Tommy Hilfiger, Breitling och Urbanista. 

– Nudient är ett kreativt premium-varumärke med en tydlig strategi och ambitioner, som kompletterar och stärker vår kundportfölj. Vi ser fram emot att få vara en del av Nudients spännande resa, säger Johanna Sörstrand, vd Ibeyostudio.

– Vi ser verkligen fram emot att börja jobba med Ibeyostudio som vår primära PR-byrå i Norden. Valet kändes självklart då de omgående förstod Nudient som varumärke och resan vi vill göra, både gällande varumärke och tillväxt, säger Anton Höjding som är marknadsföringschef på Nudient.

Alicia Price

Reporter

alicia.price@resume.se

Ämnen i artikeln:

IbeyostudioIbeyo Studio

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.