Byråval
Ny kund till AWB
Publicerad: 2 november 2016, 08:44
Bounce kommer till Sverige. Foto: Pressbild
Australienska trampolin- och free running arenan Bounce har valt kommunikationsbyrån AWB för lanseringen i Stockholm.
Att ”bounca” anses vara mycket effektivt för muskler och kondition. Nu öppnar anläggningen Bounce med trampolinpark och äventyrsbanor i Sverige.
Bakom den svenska verksamheten finns entreprenörer från bland annat Mojang och ApoEx samt Mikael Söderlind, som är grundare till Happy Socks och Stutterheim. Målet är att öppna ett tiotal anläggningar i Norden de kommande fem åren med start i Kungens kurva, Stockholm.
För lanseringen har man anlitat AWB som varit ansvariga för kommunikationsstrategi och ambassadörsprogram. De kommer att fortsätta jobba vidare med öppningarna i Sverige.
– Bounce är ett väldigt roligt koncept som ligger helt rätt i tiden och tilltalar så många olika målgrupper samtidigt. Det ska bli väldigt roligt att få vara med på den resa som vi tillsammans med Bounce precis har påbörjat, säger Setenay Orman, kundansvarig för Bounce Scandinavia Holding på AWB, i en kommentar.
Premiären för Bounce är i Stockholm idag.
AWB har kunder som