Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag29.05.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Byråval

Ny kund till AWB

Publicerad: 2 November 2016, 08:44

Bounce kommer till Sverige.

Foto: Pressbild

Australienska trampolin- och free running arenan Bounce har valt kommunikationsbyrån AWB för lanseringen i Stockholm.


Ämnen i artikeln:

KommunikationsstrategiAWBPRKommunikationsbyråerKommunikation

Att ”bounca” anses vara mycket effektivt för muskler och kondition. Nu öppnar anläggningen Bounce med trampolinpark och äventyrsbanor i Sverige.

Bakom den svenska verksamheten finns entreprenörer från bland annat Mojang och ApoEx samt Mikael Söderlind, som är grundare till Happy Socks och Stutterheim. Målet är att öppna ett tiotal anläggningar i Norden de kommande fem åren med start i Kungens kurva, Stockholm.

För lanseringen har man anlitat AWB som varit ansvariga för kommunikationsstrategi och ambassadörsprogram. De kommer att fortsätta jobba vidare med öppningarna i Sverige.

– Bounce är ett väldigt roligt koncept som ligger helt rätt i tiden och tilltalar så många olika målgrupper samtidigt. Det ska bli väldigt roligt att få vara med på den resa som vi tillsammans med Bounce precis har påbörjat, säger Setenay Orman, kundansvarig för Bounce Scandinavia Holding på AWB, i en kommentar.

Premiären för Bounce är i Stockholm idag.

AWB har kunder som

Julia Lundin

Redaktör Resumé Insikt

julia.lundin@resume.se

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.