Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Byråval

Oatly väljer Feel Communication

Publicerad: 17 juni 2014, 08:05

Robert Carlsson

Foto: Pressbild: Feel Communication

Feel Communication startades den förra året av Eleonor Dahlberg och Robert Carlsson som båda tidigare arbetat på bland annat Prime, Burston-Marsteller och Cohn & Wolfe. Byrån har sedan starten vunnit flera kunder, senast i raden är Oatly.


Ämnen i artikeln:

Feel Communication

Feel Communication vinner Oatly. I ett pressmeddelande berättar Oatlys vd Toni Petersson att byrån delar varumärkets visioner om att jobba transparent.

– Oatly är ett extremt modernt och djärvt företag som både är tydliga och ärliga. Det finns oändligt många möjligheter och tillsammans med Oatly kommer vi att göra världen lite bättre, dag för dag. Oatly är också ett praktexempel på en trend som vi upplever väldigt tydligt. Kunderna vill ha en mindre och mer personlig byrå. Man jobbar inte med en byrå utan med människorna på byrån. Oatly förstod snabbt att vi inte endast är ett byrånamn utan istället visar på hur vi ska uppnå bästa tänkbara resultat, säger Robert Carlsson, vd på Feel Communication i ett pressmeddelande.

Andreas Rågsjö Thorell

Webbredaktör

andreas.thorell@resume.se

Ämnen i artikeln:

Feel Communication

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.