Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Byråval
Publicerad: 28 December 2020, 08:50
Nu får Scream uppdraget som Oumphs mediebyrå för Norden och Storbritannien. Syftet är att stärka positionen som utmanare.
Ämnen i artikeln:
ScreamSamarbetet har inletts med kampanjen ”Taste it to get it” som synts både i Stockholm och London.
– Vi är väldigt glada över förtroendet att hjälpa Oumph med att växa och att nå nya målgrupper i Norden och Storbritannien. Det är en benhård marknad och med oss in i samarbetet tar vi vår erfarenhet inom FMCG – livsmedelsindustrin. Vi ser att det behövs fler aktörer som verkar för en hållbar framtid och här har Oumph en viktig roll att spela, säger Annica Hellström, client lead på Scream.
Oumph är förstås nöjd med sitt val av partner.
– Teamet på Scream har uppvisat en stor förståelse för vårt varumärke och målgrupp och visat prov på både effektiva köp såväl som kreativa medielösningar som förstärker vår position som utmanare i kategorin, säger Henrik Åkerman, global varumärkeschef på Oumph.
Ämnen i artikeln:
Scream