Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag21.02.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Byråval

Paradigm vinner ASSA Abloy

Publicerad: 2 November 2017, 09:52

Cecilia Hellichius, partner och Design Director ochThomas von Krusenstjerna, vd på Paradigm.

Varumärkesbyrån Paradigm Brand Consultancy får nya prestigeuppdrag i ASSA Abloy och telekombolaget Gapwaves Med.


Ämnen i artikeln:

Varumärkesbyråer

Förutom det världsledande lås- och entrésystemsföretaget ASSA Abloy och Gapwaves Med har Paradigm utökats med nya medarbetare. Senast Rebecca Linneros som närmast kommer från Stylt Trampoli.

– Det är såklart fantastiskt roligt med alla dessa nya spännande förtroenden. Vi ser det som ett resultat av att varumärket stärkt sin position som den kanske viktigaste affärsdrivande faktorn på den nya digitala marknadsplatsen. Människor söker idag i stor utsträckning sin egen information - då blir det oftast varumärket som avgör kundernas val, säger Paradigms vd, Thomas von Krusenstjerna i ett pressmeddelande.

Andreas Rågsjö Thorell

Webbredaktör

andreas.thorell@resume.se

Ämnen i artikeln:

Varumärkesbyråer

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.