Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Byråval
Publicerad: 2 november 2017, 09:52
Cecilia Hellichius, partner och Design Director ochThomas von Krusenstjerna, vd på Paradigm.
Varumärkesbyrån Paradigm Brand Consultancy får nya prestigeuppdrag i ASSA Abloy och telekombolaget Gapwaves Med.
Ämnen i artikeln:
VarumärkesbyråerFörutom det världsledande lås- och entrésystemsföretaget ASSA Abloy och Gapwaves Med har Paradigm utökats med nya medarbetare. Senast Rebecca Linneros som närmast kommer från Stylt Trampoli.
– Det är såklart fantastiskt roligt med alla dessa nya spännande förtroenden. Vi ser det som ett resultat av att varumärket stärkt sin position som den kanske viktigaste affärsdrivande faktorn på den nya digitala marknadsplatsen. Människor söker idag i stor utsträckning sin egen information - då blir det oftast varumärket som avgör kundernas val, säger Paradigms vd, Thomas von Krusenstjerna i ett pressmeddelande.
Ämnen i artikeln:
Varumärkesbyråer