Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag26.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Byråval

Peugeot förlänger med IUM

Publicerad: 20 November 2017, 09:47

Det franska bilmärket jobbar vidare med mediebyrån IUM på den svenska marknaden.


Ämnen i artikeln:

PeugeotReklambyråerReklamIUMMediebyråer

Peugeot har jobbat med IUM sedan 2014. Nu förlänger de avtalet med mediebyrån inför en kommande storsatsning i Sverige.
– Vi har rätt produkter och en väletablerad marknadsstrategi. Nu ska vi skruva till modellen ytterligare för att få ut mesta möjliga av våra investeringar och IUM är helt rätt samarbetspartner för att lyckas med det, säger Robin Jacobsson, Head of Marketing & Dealer development hos Peugeot Sverige i ett pressmeddelande.

Även IUM välkomnar en förlängning av samarbetet med Peugeot Sverige.
– Vi är självklart enormt glada för det fortsatta samarbetet med Peugeot och att gemensamt få arbeta vidare med den fina försäljningsutvecklingen Peugeot har i Sverige och nå de framtida målsättningarna med kommunikationen och försäljningen, kommenterar Joachim Thimsporr, kundansvarig för Peugeot hos IUM.

Fredrik Thambert

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.