Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag22.02.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Byråval

Pricerunner till Honesty

Publicerad: 22 September 2017, 08:55

Efter en pitch har prisjämförelsesajten Pricerunner valt Honesty som ny byrå.


Ämnen i artikeln:

ReklambyråerPricerunnerHonesty

Förra året fick Pricerunner svenska ägare. Ambitionen är att locka fler köpsugna konsumenter och för att lyckas har de förbättrat sajten på en rad områden. För att berätta om det för markanden anlitar de nu reklambyrån Honesty.
– Vi tar ett stort steg framåt med vår produkt och behöver ta ett lika stort steg med vår kommunikation. Framförallt behöver vår reklambyrå förstå hur digitaliseringen har förändrat förutsättningarna för marknadsföring, säger Nicklas Storåkers, vd på PriceRunner, i ett pressmeddelande.

För Honesty är Pricerunner ett välkommet tillskott på kundlistan.
– Det är generellt extra kul att jobba med heldigitala varumärken för att de ligger långt fram när det gäller synen på kommunikation. I juli handlade 66 procent av svenska konsumenter på nätet och där finns PriceRunner mitt i konsumentens vardag på ett väldigt konkret sätt. Det är klart man går igång på det, säger vd Walter Naeslund.

Fredrik Thambert

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.