Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag13.08.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Byråval

Resultify blir digital byrå för MFF

Publicerad: 7 Juni 2018, 11:45

Foto: Pressbild

Malmö FF vill komma närmre sina supportrar online och tar hjälp av den digitala byrån Resultify.


Ämnen i artikeln:

MFFResultifyByråval

Byrån Resultify har fått i uppdrag av Malmö FF att ta fram en ny digital plattform med ny webbplats, ny design och ett nytt digitalt koncept.

Malmö FF:s hemsida är den viktigaste informationskanalen för att nå ut till supportrar och partners. Nu utvecklar man hemsidan för att stärka den digitala plattformen, som ska spela en central roll i kommunikation, e-handel och biljettförsäljning,

– Vår webbplats är central för oss för att driva e-handel och biljettköp. Med nya MFF.se kommer vi att få nya spännande möjligheter gällande digital marknadsföring och försäljning, säger Cina Wikeborg, marknadschef på Malmö FF, i en kommentar.

– Vi är fantastiskt glada över att få göra den här resan med Malmö FF. När den nya webbplatsen är lanserad kommer vi att fortsätta samarbetet genom att stötta MFF att bli starkare i den digitala kommunikationen, marknadsföringen och försäljningen. Det handlar lika mycket om att tillgängliggöra information som att inspirera, säger Fredrik Ardmar, delägare på Resultify och ansvarig för projektet.

Alex Hartelius

Ämnen i artikeln:

MFFResultifyByråval

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.