Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag19.04.2021

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Byråval

Rise väljer Fusion Experience

Publicerad: 20 Mars 2019, 08:13

Den offentliga verksamheten Research Institutes of Sweden, RISE, inleder ett fyra år långt samarbete med brand experience-byrån Fusion Experience.


Ämnen i artikeln:

Byråval

I Research Institutes of Sweden, RISE, uppdrag ingår att nyttiggöra forskning genom att se till att ny kunskap kommer både näringslivet och samhället till del. Efter en offentlig upphandling gällande event och möten väljer man nu att inleda ett fyra år långt samarbete med brand experience-byrån Fusion Experience.

– För oss är det här ett riktigt prestigeuppdrag. RISE står för framtidens företagande där forskning och utveckling är grundelementen. Samtidigt är de mitt i en oerhört spännande varumärkesresa och den ser vi verkligen fram emot att förverkliga tillsammans med RISE. De är en mötes- och eventintensiv organisation med verksamma i hela landet, vilket kommer göra det här uppdraget extra spännande, säger Jesper Svensson, vd på Fusion.

Nyligen vann byrån även en upphandling gällande möten, utställningar och event för Mölndal Energi. Sedan tidigare jobbar byrån med kunder som Serneke, Gasum, Svenska Mässan, Akzo Nobel och Peab.

– Med de här två upphandlingarna i ryggen har vi fått ett mycket tydligt kvitto på att vårt erbjudande är attraktivt. Vi är en byrå med gedigen erfarenhet och vi fokuserar på detta och våra kunders verkliga behov för att utmana framtiden och skapa resultat. Jag tror att vårt genuina engagemang, kunskap och kreativitet för möten och event gör att våra kunder attraheras av det vi gör, säger Jesper Svensson.

Thomas Nilsson

Reporter

thomas.nilsson@resume.se

Ämnen i artikeln:

Byråval

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.