Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Byråval
Publicerad: 23 juli 2018, 09:37
För att öka sitt fokus av innehållsmarknadsföring, inleder nu Selecte ett samarbete med contentbyrån Chiffer.
Selecta vill stärka företagets kommunikation och närvaro i sina digitala kanaler. Nu inleder man ett samarbete med contentbyrån Chiffer, som ska hjälpa till att stärka innehållsmarknadsföringen.
– Vi vill berätta vår historia om hur vi både kan göra gott för medarbetaren med en fika
på arbetsplatsen och även hur vi bidrar till att hjälpa människor i kaffeodlande
länder. Det finns så mycket kunskap, initiativ och kompetens inom bolaget som vi vill
dela med oss av, säger Maria Wimnell, Digital Manager på Selecta Sverige, i en kommentar.
Med Chiffer anser Selecta att de får en byrå som har kompetensen att producera innehåll för alla kanaler och i alla format så att det når rätt målgrupp på rätt sätt.
– Selecta är ett starkt varumärke som befinner sig i en spännande fas. Det ska bli roligt att få hjälpa dem att nå ut med sin kunskap om kaffe, berätta mer om deras hållbarhetsarbete och deras sociala ansvarstagande med integration och hur de hjälper till på plats i kaffeproducerande länder som Rwanda. Sen gör det ju inget att vi älskar kaffe här på Chiffer, säger Andreas Björkman, projektledare på Chiffer.
Alex Hartelius