Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag10.04.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Byråval

Shout vinner Stadsmissionens julkampanj

Publicerad: 10 September 2014, 08:16

Göteborgs Stadsmission har genomfört en pitch under våren och valt Shout. Uppdraget handlar framförallt om den gåvofinansierade verksamheten och samarbetet inleds med årets julkampanj.


Ämnen i artikeln:

Melina AristiadouByråvalShout

- Det handlade inte om en regelrätt pitch, utan vi tog pulsen på ett antal byråer för att hitta personer med rätt kompetens och ett genuint intresse för våra hjärtefrågor, säger Elisabeth Oesterreich, insamlings- och kommunikationschef på Göteborgs Stadsmission i en kommentar.

Hon gillade framförallt Shouts kreativitet, flexibla arbetssätt och förståelsen för Stadsmissionens kommunikativa utmaningar.

- /.../ det känns också väldigt bra att få vara med och bidra till ett bättre Göteborg för alla, säger Melina Aristiadou, vd på Shout i en kommentar.

Arbetsgrupp:
Shout:
Strategisk projektledare: Melina Aristiadou
Operativ projektledare: Majken Kumlin Goulding
Art Director: Calle Österberg
Copywriter: Martin Lindestaf
Original/Final Art: Jessica Boswall

Karl-Johan Byttner

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.