Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Byråval
Publicerad: 9 november 2015, 09:45
Helena von Matérn, Creative director på Tomorro'.
Foto: Press
Tomorro’ teamar upp med Sickla Köpkvarter som ska utveckla sin strategiska kommunikation. ”Ett prestigeuppdrag, säger CD:n Helena von Matérn.
Sickla Köpkvarter har runt 150 butiker, restauranger och hantverk- och ateljébutiker. Det första uppdraget för Tomorro’ blir att lansera Sicklas nya kommunikation inför julen med bland annat magasin, utomhusreklam och annonsering.
– Vi är stolta över att de såg potential i vad vi, med vårt fokus på retail och handel, kan bidra till i deras marknadsföring, säger Helena von Matérn, CD och delägare på Tomorro’, i en kommentar.
Tomorro’ är en reklambyrå med experter inom retail och arbetar redan idag med ett tiotal köpcentrum. Bland kunderna finns LRF, Skrapan, Söderhallarna och Apoteksgruppen.