Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag05.06.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Byråval

Sickla Köpkvarter till Tomorro’

Publicerad: 9 November 2015, 09:45

Helena von Matérn, Creative director på Tomorro'.

Foto: Press

Tomorro’ teamar upp med Sickla Köpkvarter som ska utveckla sin strategiska kommunikation. ”Ett prestigeuppdrag, säger CD:n Helena von Matérn.


Sickla Köpkvarter har runt 150 butiker, restauranger och hantverk- och ateljébutiker. Det första uppdraget för Tomorro’ blir att lansera Sicklas nya kommunikation inför julen med bland annat magasin, utomhusreklam och annonsering.

– Vi är stolta över att de såg potential i vad vi, med vårt fokus på retail och handel, kan bidra till i deras marknadsföring, säger Helena von Matérn, CD och delägare på Tomorro’, i en kommentar.

Tomorro’ är en reklambyrå med experter inom retail och arbetar redan idag med ett tiotal köpcentrum. Bland kunderna finns LRF, Skrapan, Söderhallarna och Apoteksgruppen.

Julia Lundin

Redaktör Resumé Insikt

julia.lundin@resume.se

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.