Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Byråval

Ska öka medietrycket på Granngården

Publicerad: 20 januari 2015, 12:52

Vill synas mer i media.

Foto: Skärmdump.

Granngården har utsett Oxenstierna & Partners till ny pr-byrå. Butikskedjan har tidigare inte haft någon pr-partner.


Det nya samarbetet kommer sig av att Granngården nu långsiktigt vill bygga upp sitt varumärke.

– Granngården är ett modernt företag med lång historia. Vi vill bygga upp en starkare medienärvaro för att förtydliga vårt utbud. Vi kommer att arbeta med Oxenstierna & Partners eftersom de har en god förståelse för vår verksamhet och kundernas behov, säger Lena Hillstedt, marknadschef på Granngården, i ett pressmeddelande.

Seniorkonsulten Anna Oxenstierna på byrån säger:

– Jag har handlat hos Granngården sedan barnsben och har följt utvecklingen från renodlad lantbruksservice till en butik med ett brett sortiment som passar de som har djur och trädgård. Det ska därför bli väldigt roligt och spännande att se hur vi kan bidra till att göra Granngården mer synligt i media.

Yasmine Winberg

Redaktör Resumé Insikt

yasmine.winberg@resume.se

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.