Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Byråval
Publicerad: 26 Februari 2021, 12:26
Foto: Press
M&C Saatchi blir ny kommunikationspartner till hudvårdsbutiken Skincity.
Ämnen i artikeln:
M&C SaatchiNätbutiken Skincity fokuserar på segmentet professionell hudvård och hudvårdande makeup. Att ambitionerna är stora vittnar företagets uttalade vision om – det svenska företaget vill bli det mest betrodda varumärket inom hudvårdsvärlden.
I vad som beskrivs som en global satsning lanserar Skincity nu ett kommunikationskoncept, framtaget för att kunna rullas ut globalt i interna och externa kanaler. Det är framtaget av kommunikationsbyrån M&C Saatchi.
– Under sista kvartalet av 2020 träffade vi flera starka kommunikationsbyråer som verkligen gillade Skincitys koncept och som gärna ville ta vår kommunikation till nästa nivå. För oss var valet enkelt - M&C Saatchi presenterade ett oerhört starkt koncept som var någonting alldeles extra - något som stod ut och som dessutom kändes som gjort för Skincity, säger Skincitys Chief Sales & Marketing Officer Anna Olofsson, i ett pressmeddelande.
Under våren kommer en lanseringskampanj att genomföras.
Ämnen i artikeln:
M&C Saatchi