Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Byråval

Smickrade till sig ett miljonuppdrag

Publicerad: 15 April 2015, 05:40

Henrik Hansson, Pepe Larsson och Jesper Eronn på Smicker.

Smicker får uppdraget att utveckla Miljonlotteriet. Syftet är att de ska förbättra lojaliteten med kunderna.


Ämnen i artikeln:

SmickerKommunikationsbyråer

Det är i takt med att konsumentbeteenden förändras som Miljonlotteriet behöver hjälp med kundlojaliteten. Smicker fick uppdraget efter att Miljonlotteriet i början av året gick ut i en pitch.

– Smicker var absolut bäst på att förstå vår ambition och våra förutsättningar. De visade också att de kan sätta sig in i och förstå hur våra kunder tänker, säger Martin Jönsson, försäljningschef på Smicker, i en kommentar.

Sedan tidigare jobbar Smicker med bland andra Telia Sonera, Ikea, Volvo och Halebop.

Yasmine Winberg

Redaktör Resumé Insikt

yasmine.winberg@resume.se


Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev