måndag5 juni

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Byråval

Snabbväxande hälsobolaget anlitar Stendahls

Publicerad: 30 mars 2023, 12:29

Weekly revolts vd Jonathan Hoel

Efter stora satsningar i digitala medier ska Weekly revolt för första gången göra en bredare varumärkeskampanj.

Ämnen i artikeln:

NyheterStendahls

Thomas Nilsson

thomas.nilsson@resume.se


Weekly revolt erbjuder kost- och träningsprogram för de som vill leva ett mer hälsosamt liv utan att för den sakens skull hetsa. Bolaget grundades under pandemin av Jonathan Hoel och sambon Louise Åberg, sedan start har de växt till en omsättning på 26 miljoner kronor. Totalt har cirka 14 000 personer använt sig av bolagets program. En stor del av tillväxten har drivits genom digital marknadsföring, men när de nu för första gången ska göra en bredare varumärkeskampanj i utomhusmediet anlitar de Stendahls. 

– Weekly Revolt har varit otroligt framgångsrika på kort tid. Vi ska nu hjälpa dem att stärka sitt varumärke på ett sätt som gör att de når ut till en ännu bredare publik. Ett superroligt uppdrag, säger Stendahls client director Karin Engdahl.

Arbetsgrupp

Stendahls

Karin Engdahl, Client Director

Camilla Lidén, Project Manager

Sophia Emms, Planner

Oscar Livh, Copywriter

Emelie Jonson, Art Director

 

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev