Byråval
Snabbväxande hälsobolaget anlitar Stendahls
Publicerad: 30 mars 2023, 12:29
Weekly revolts vd Jonathan Hoel
Efter stora satsningar i digitala medier ska Weekly revolt för första gången göra en bredare varumärkeskampanj.
Weekly revolt erbjuder kost- och träningsprogram för de som vill leva ett mer hälsosamt liv utan att för den sakens skull hetsa. Bolaget grundades under pandemin av Jonathan Hoel och sambon Louise Åberg, sedan start har de växt till en omsättning på 26 miljoner kronor. Totalt har cirka 14 000 personer använt sig av bolagets program. En stor del av tillväxten har drivits genom digital marknadsföring, men när de nu för första gången ska göra en bredare varumärkeskampanj i utomhusmediet anlitar de Stendahls.
– Weekly Revolt har varit otroligt framgångsrika på kort tid. Vi ska nu hjälpa dem att stärka sitt varumärke på ett sätt som gör att de når ut till en ännu bredare publik. Ett superroligt uppdrag, säger Stendahls client director Karin Engdahl.
Arbetsgrupp
Stendahls
Karin Engdahl, Client Director
Camilla Lidén, Project Manager
Sophia Emms, Planner
Oscar Livh, Copywriter
Emelie Jonson, Art Director